De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Domo DO 9047 W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

LS 17-06-2020

tegenvaller!

Geschreven voor: Domo DO 9047 W

Als ervaren thuisbakker bak ik al meer dan 20 jaar wafels volgens het zelfde recept.
Dit wafelijzer heeft een rond verwarmings- element wat duidelijk een tekening achterlaat op de gebakken wafels. De rest van de wafel blijft te licht van kleur (niet gaar). Als je ze langer bakt wordt de cirkel te donker. Ook na 25 wafels blijft dit zo!

Pluspunten

• mooi om te zien
  • compact

Minpunten

• wordt niet gelijkmatig heet
  • wafels worden te donker of te licht

van loo 04-01-2020

goed wafelijzer en simpel in gebruik

Geschreven voor: Domo DO 9047 W

lekker wafels bakken en lekker groot en simpel in gebruik een goede aanrader goud bruine belgie,s wafels lampje uit zijn ze klaar

Pluspunten

• snel
  • makelijk

Daniel 30-11-2019

Domo Wafelmaker do9047W

Geschreven voor: Domo DO 9047 W

De Domo DO9047W is een zeer degelijke wafelbakker. Het heeft een hoge wattage waardoor het vlug warm wordt. Een fijn en gemakkelijk toestel in gebruik. Lekkere en perfecte wafels. Een echte aanrader voor het gezin.

Pluspunten

• warmt snel op
  • elegante vorm